Bep van Lieshout overleden 7 oktober 1996

Zij is overleden op 7 oktober 1996bep van lieshout

Yvonne Mur vertelde ons:

Bep was mijn beste vriendin van mijn 13e tot aan haar dood.

Zij is in 1992 overleden aan de complicaties van non- hodgkin….

Ze was een geliefd psychiater.
Ze ligt begraven op Onderlangs in Castricum

In 1971 slaagde zij voor haar HBS-B.

eindexamen osg 1972 aula mooij guldemond breedveld visser

eindexamen osg 1972 aula Mooij, Arie Guldemond, Gerard Breedveld, Visser, Bep van Lieshout, Ine Vos, Caprise van Lamoen, Marion Hendriks, Margriet van Schaik

Geplaatst op 1 mei 2013, in overleden. Markeer de permalink als favoriet. 5 reacties.

  1. Paul de Beurs

    Zo te zien op de foto denk ik dat dit mijn collega is geweest op Schakenbosch, destijds een psychiatrisch ziekenhuis in Leidschendam en nu onderdeel van Rivierduinen GGZ. Bep is net als ik ook psychiater geworden en is gaan werken bij Duin en Bosch in Castricum. Na 1 jaar is zij helaas overleden aan een vorm van leucaemie. Zij was een hele lieve nogal verlegen collega en heb nog een mooi kado in huis van haar en collega Kees Kors ( helaas ook overleden) bij de geboorte van onze 1e zoon. Helaas kan ik ook nergens een overlijdensadvertentie vinden.

    • Beste Paul,
      Bedankt voor je waardevolle reactie.
      Herkenbaar. Bep herinner ik mij ook als lief en verlegen, intelligent, maar daarvoor moest je haar wel beter leren kennen.
      Klopt het door mij genoemde jaartal 1990?
      mvg
      Paul Tienkamp (examenjaar 72)

      • Beste Paul de foto is van inderdaad van Bep. Zij was psychiater in Castricum. Maar bovenal mij lieve zus. Ze is overleden op 7 oktober 1996. Wgr Harry van Lieshout

      • moestuin8351

        Beste Harry,
        Ik heb het bericht direkt aangepast. Ik heb enige jaren bij haar in de klas gezeten en herinner mij jouw zus als een sympathieke meid.

      • Paul de Beurs

        Beste Harry,
        Veel dank voor de juiste datum van overlijden van jouw en onze lieve Bep, goed dat we haar zo nog eens gedenken.
        Al het goede allemaal,
        Hartelijke groeten,
        Paul de Beurs

Plaats een reactie