Astrid Bolte overleden 2021-09-27


Via haar partner, Peter van Velzen, kreeg ik bericht dat Astrid Bolte is overleden in 2021.
https://pietersblog.pjotter.com/2021/10/17/in-memoriam/
Ik (Paul) herinner mij haar als een maatschappelijk zeer betrokken en politiek voor de PSP actieve meid die altijd voor een ander klaar stond, en/ maar ook haar principes had.
Zo richtte zij samen met Joost Hassebroek de BSV (Bundeling Scholieren Verzet) op.
Na de hbs is zij politicologie gaan studeren in Amsterdam.
Ik denk met veel respekt en waardering aan haar terug.

Geplaatst op 7 juni 2022, in Geen categorie. Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Dirk den Hollander

    Ik herinner me Astrid nog heel goed
    Ik vind het erg om te horen

    Dirk den Hollander
    Mede oprichter Nei Skoen Helmond
    E: dirkiedenh@outlook.comdirkiedenh@outlook.com
    T: +316 11 43 25 37

  2. Dirk den Hollander

    Ik herinner me Astrid nog heel goed
    Ik vind het erg om te horen

Plaats een reactie