Joost Hassebroek overleden 14-05-2005

Vlak voor de reünie in 2005 hebben diverse klasgenoten nog contact met Joost gehad.joost hassebroek 1967
Kort voor de reünie is hij overleden.

Weet iemand iets over Joost te vertellen?
Beroep? Gezin?

Volgens Schoolbank is hij na het Gemeentelijk Lyceum en de OSG, naar het Erasmus College in Haarlem gegaan.

Een e-mail van Joost aan Paul Tienkamp op 7 aug 2003:
Hallo Paul,
leuk initiatief om deze site op te zetten. Ik ken veel namen uit die tijd, maar ik denk niet deat wij ooit in de zelfde klas hebben gezeten. Ik heb namelijk 2x de 1e gedaan en ben in de derde weer blijven zitten en moest toen naar de havo. Ik weet niet meer precies wanneer ik bij wie in de klas heb gezeten. Ik heb nog wel schoolfoto’s uit die tijd, maar dat is volgens mij een andere klas. Ik zal ze wel hetzij rechtstreeks, hetzij via schoolbank of jouw site op het net zetten.
mvg
Joost

Geplaatst op 1 mei 2013, in overleden. Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

Plaats een reactie