‘Ma’ Jeanne Mulder-Mes overleden ca 1995

Jeanne Mulder-Mes was getrouwd met Auke Mulder, de conrector.
Zij was aanzienlijk populairder dan haar man.Zij begon al vroeg op het gemeentelijk Lyceum.
Als docente Nederlands heeft zij bij velen de eerste aanzet gegeven tot liefde voor de Nederlandse literatuur.
Ma Mulder

Eind jaren 80 zijn “Pa en Ma” gescheiden.
Medio jaren ’90 kreeg zij kanker waaraan zij na een aantal jaren is overleden.

FAGdia024

Geplaatst op 9 november 2013, in overleden en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. Mevrouw Mulder-Mes was een lieve vrouw en ik heb jarenlang haar lessen Nederlands met veel genoegen gevolgd. Ik zat lang in de bank voor haar tafel, als we dan moesten voorlezen las zij zonder moeite uit mijn boek mee (dat voor haar dus op zijn kop stond), ik vond dat erg knap. Ook was mijn ademhalingstechniek blijkbaar niet al te best, ze heeft er ooit iets over gezegd, dat ze het al meelezend benauwd kreeg of iets van dergelijke strekking.

  1. Pingback: Opgepakt door de politie | Gemeentelijk Lyceum Beverwijk

  2. Pingback: Auke Mulder overleden | Gemeentelijk Lyceum Beverwijk

  3. Pingback: R. van der Woude overleden ca 2000 | Gemeentelijk Lyceum Beverwijk

Plaats een reactie