Nico van Hofwegen overleden – 12-2014

Nico van Hofwegen 03nico van hofwegen 01Via Bert Colijn ontvingen wij het bericht dat Nico (Douwe Nico) van Hofwegen is overleden op 26 december 2014 in Uitgeest.
Nico was Fysiotherapeut en Bert heeft hem in de jaren 90 veel geholpen met zijn automatisering.
Nico is twee keer getrouwd geweest.
Hij is geboren op 6 februari 1953.

Nico zat op het Gemeentelijk Lyceum onder meer in 1967 (klas 3a) en ging mee naar de werkweek Maastricht in 1969 en Parijs in 1970.
Hij slaagde in 1971 voor de HBS-A.Nico van Hofwegen 02

Over Paul Tienkamp

Webmaster Stichting Lokaal groene Kruis Fonds Webmaster Gemeentelijk Lyceum Beverwijk

Geplaatst op 11 februari 2015, in overleden. Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. Ik lees dit net en ben geschokt. Wist dat Nico problemen had met zijn gezondheid maar dit had ik niet verwacht. Samen met Nico heb ik een tijd, tussen 1979 en 1982, de binnenwateren van Nederland onveilig gemaakt als onervaren binnenschippers. Altijd een bijzondere persoonlijkheid geweest. Jammer dat ik twee jaar te laat ben. Gelukkig heb ik hem vlak voor zijn overlijden nog gesproken.

Plaats een reactie