Toon Boekwijt overleden 07-03-2006

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Anton Boekwijt en Dirk den Hollander op de reünie in 2005

Freek Bakker in gesprek met Anton Boekwijt tijdens de reunie in 2005

Toon woonde in Volendam.
Via de Rooms Katholieke begraafplaats van de St Vincentiuskerk in Volendam vind ik:
Boekwijt, Toon  * 24-10-1951 +  07-03-2006
Toon was slechts 54 jaar oud.
Hij werkte bij IBM als Logistics/ Distribution Advisor in Almere.
Hij was getrouwd met Yvonne Kooiman

 

 

 

Anton Boekwijt, Kees den Hollander, Jan Staal

 

 

 

 

Op 01-02-15 schreef hij:

Het lijkt me geweldig om iedereen (die te vinden is) weer eens te zien. Een
BBQ of zo op het strand van Wijk aan Zee lijkt me leuk plus een borrel op

Anton Boekwijt op de Arc de Triomphe

Anton Boekwijt op de Arc de Triomphe

school.
O ja, we hadden vroeger een wiskundeleraar, mijnheer Damen. Die woont (de)
in Amsterdam op de Albert Plesmanlaan. Misschien kun je hem ook benaderen.
Ik vond het een hele aardige docent. Het belangrijkste is dat Oda er is.
Graag tot ziens en de groeten aan Dirk.
Bert Damen was inmiddels al overleden.

Over Paul Tienkamp

Webmaster Stichting Lokaal groene Kruis Fonds Webmaster Gemeentelijk Lyceum Beverwijk

Geplaatst op 30 juni 2015, in Geen categorie. Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Henk en Linda koopmanschap

    Toon is inderdaad in 2006 overleden en is begraven bij de St. vincentiuskerk te Volendam.
    Gr. Zijn zus Linda

  2. Herman van Dorsten

    Ja Anton Boekwijt, zat ik bij in de klas, zat vlak naast mij, echter in rij naast mij. Heb alleen maar goede herinneringen, de man was een van vriendelijkste en waarschijnlijk ook de man met grootste gevoel voor humor, echte grapjas, ook toen in Parijs. Jammer genoeg te Jong overleden, Net als velen van die schooltijd.

Plaats een reactie